Nakon rata, vojno iskustvo s motorima imalo je dubok utjecaj
na njihovu popularnost među civilima. Postali su simbol
slobode i avanture, što je rezultiralo porastom interesa za vožnju
motora kao rekreativne aktivnosti i sredstva prijevoza.
Proizvođači motora započeli su inovacije u dizajnu, tehnologiji
i marketinškim strategijama kako bi privukli sve veći broj kupaca.
Ovo je rezultiralo rastom industrije motora i stvaranjem tisuća
radnih mjesta širom svijeta. Proizvođači poput Harley-Davidsona,
Indian Motocycle Manufacturing Company, BMW-a i Triumph-a, počeli
su masovno proizvoditi motore za civilno tržište. Ovi motori su
bili pristupačniji i prilagođeni svakodnevnoj vožnji, što je dodatno
potaknulo rast njihove popularnosti.
Vožnja motora postala je način izražavanja osobnosti i pustolovnog
duha, posebno među mladima koji su tražili oslobađanje od ograničenja
tradicionalnih društvenih normi.
Filmi, knjige i glazba često su prikazivali motore kao simbol
buntovništva i slobode. Moto klubovi su nastali širom svijeta,
stvarajući zajednice entuzijasta koji su dijelili strast prema
motorima i vožnji. Trke na kratkim stazama, motokros, enduro
natjecanja i vožnje na dugim stazama postali su omiljeni među
ljubiteljima motora, potičući razvoj sportskih motora i
tehnologije.